قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزایش بازدید ارگانیک از موتورهای جستجو

به سوژه محتوا خود دقت بسیار زیادی داشته باشید. نتایج نشان میدهد مهم ترین عامل کشاندن کاربران به سایت میزان تشابه اغلب عنوان سایت شما به موضوع یا title باره جستجوی آن ها دارد.
به متن توضیحات خود اهمیت دهید و از واژه ها کلیدی در متن توضیحات محتوا حتما استفاده کنید. بعد از عنوان مهم ترین بخش سئو محتوا دسته توضیحات یا description سایت میباشد که در چهره پیدا نشدن در عنوان باره الویت دوم گوگل خواهد بود.
بر پای بست، ذهنیت و تفکر کاربران که به مطلب شما بیچارگی دارند تگ یا Keyword تعریف کنید الی بخت دیده شدن و سرچ شدن مطلب شما برای کاربران از طریق  افزایش آمار بازدید وبلاگ . با پروا به آموزش سئو بصورت اصولی باید خط قرمزها را رعایت کنید که ناچیز ، مفید و به اندازه باشد الی موجب اسپم و یا هرزه نشدن صفحات سایتتان نگردد.
 اسنیپت های سایتتان را مطابق الگوریتم های روز گوگل بروز و ایجاد نمائید الی درصد میزان نرخ تبدیل کاربر برای ورود به سایت ، CTR را افزایش دهید.
وب سایت مورد کار و جنبش خود را محدود به موضوع خاصی بصورت تخصصی کنید. با بروزشدن و هوشمند شدن بیشتر الگوریتم ها دیگه سررسید آن گذشته است که با یک سایت در موضوعات مختلف دارای رنک احسان باشید.
اولویت گوگل لینک های کهن با محتوای با کیفیت است. بجای تشکیل صفحات مانند با موضوعات و متن تکراری به عمر لینک های موضوعات یونیک خوب سایت خویش بیافزایید و گاها مطالب کهن آنها را بروز کنید تا در گوگل دارای اعتبار و عمر لینک صفحه اکثریت شوند.
لینک ها هویت سایتتان هستند ، روزانه به گوگل وبمسترتان راز بزنید و مواظب ۴۰۴ شدن لینک های سایتتان در گوگل شوید و به هیچگونه براحتی از کناره پیام های گوگل رد نشوید . این رخداد ها گاهی سهوا توسط شما و نویسنده سایت ، یا عمدا توسط هکر و یا شخص به نما مورد اطمینان شما ممکن است انجام شود.
خارج از فضای مجازی و آنلاین نیز به تبلیغ سوداگری خویش بپردازید الی سئو برندینگ خود را  دهید که تاثیر شگرفی بر نتایج خواهد داشت.

اپلیکیشن کرفس: خدماتی در حوزه سلامت و تناسب اندام

رسانه کلیک – این اپلیکیشن، کالری‌شماری می‌کند و دستورهای غذایی و ورزشی به کاربران می‌دهد.

هدف این برنامه، کالری‌شماری و وارد کردن اطلاعات غذایی توسط کاربر است. کاربر اطلاعات خود را در این اپلیکیشن وارد می‌کند، طبق آن میزان کالری مصرفی هر روز فرد و میزان سوخت کالری ایده آل هر فرد بررسی و مقایسه می‌شود و بر اساس آن دستورات غذایی و ورزشی به کاربر داده می‌شود. محاسبه برنامه بر اساس شاخص BMI هر فرد است. در حال حاضر و فاز نخست این اپلیکیشن، برنامه رژیمی به کاربر داده نمی‌شود ولی در فازهای بعدی این اتفاق می‌افتد.

کاریشه اپلیکیشن آزاد کاری و برون سپاری

رسانه کلیک – در این اپلیکیشن کاربران می‌تواند با ساخت پروفایلی شخصی از مهارت‌های خود صحبت کنند و کارفرماها با توجه به مهارت‌های کاربران پروژه‌هایی کاری به آن‌ها محول کنند.

پس از ایجاد پروفایل، اگر کارفرما پروژه ای داشت می‌تواند در این اپلیکیشن قرار داده و توضیحاتی راجع به پروژه ارائه دهد. بعد از آن هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای انجام پروژه را در پروفایل شرح می‌دهد. از سویی دیگر، لیست کاربرانی که مهارت انجام آن پروژه را دارند در پروفایل کارفرما می‌آید و کارفرما پس از بررسی لیست، فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با هم تماس برقرار می‌کنند. لازم به ذکر است انجام این پروژه‌ها تنها از طریق اپلیکیشن نیست و از پروژه‌های حضوری هم پشتیبانی می‌شود. استفاده از این اپلیکیشن رایگان است.

آچارفرانسه، اتفاق خوب این روزهای استارتاپ های ایرانی

رسانه کلیک – آچارفرانسه برای این آمده که دغدغه کارهای خانه را از شما بگیرد. به جای اینکه از در و همسایه سراغ نیروی نظافتچی مطمئن یا لوله‌کش و الکتریکی ماهر را بگیرید، تمام خدمات منزل فقط با چند کلیک در اختیار شماست.

زمانه مدرن سبک زندگی مدرن می‌خواهد. بسیاری از کارهایی که در گذشته به سختی انجام می‌شد، حالا به راحتی صورت می‌پذیرد. برعکس، در بسیاری از مواقع هم نحوه‌ی انجام کارها عوض شده است. یکی از کارهای پر دردسر این روزها انجام کارهای مربوط به خانه است؛ از نظافت و پذیرایی گرفته تا تعمیر و بازسازی. در این روزها که ترافیک و فشار کار امان همه را بریده، در بسیاری از خانه‌ها گاه تعویض یک شیر آب که چکه می‌کند یا لامپی که سوخته، سرویس کولر در فصل گرم، رسیدگی به گیاهانی که حالشان خوب نیست یا نظافت منزل، روزها طول می‌کشد.

علاوه بر وب‌سایت www.achareh.ir که از سال گذشته به ثبت سفارش مشتریان پرداخته، این روزها از اپلیکیشن آچارفرانسه هم رونمایی شده است. برای سفارش انواع خدمات منزل، شما هم می‌توانید در وب‌سایت ثبت‌نام کنید. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دارید، با نصب اپلیکیشن این کار را انجام دهید. این اپلیکیشن، ثبت سفارش را از حالت قبلی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر کرده است و از لینکhttps://cafebazaar.ir/app/com.sanags.a4f3client/?l=fa قابل نصب و دانلود می‌باشد.

دیدئو، موتور جستجوی ویدیوی ایرانی

رسانه کلیک – دیدئو یک موتور جستجوگر ویدئو است که از طریق این موتور می‌توان به محتوای منابع بزرگ ویدئویی مثل یوتیوب دسترسی پیدا کرد.

در این موتور، از سرویس هوش مصنوعی هم کمک گرفته شده که می‌تواند بلافاصله محتوای ویدئو را با سیاست‌های ایران تطبیق دهد و چنانچه که محتوای ویدئو با سیاست‌های کشور مطابقت نداشت از پخش آن خودداری کند. این موتور جست‌وجوگر همچنین، امکان اشتراک‌گذاری ویدئوها را در شبکه‌های مجازی فراهم می‌کند.

تفاوت این سایت با سایت‌هایی مثل آپارات این است که خود، ویدئویی آپلود نمی‌کند و فقط موتور جست‌وجو است و حتی می‌تواند ویدئوهای آپارات را هم پیدا کند. در حال حاضر این سایت تنها از یوتیوب و آپارات پشتیبانی می‌کند ولی در آینده‌ای نزدیک، سایت‌های دیگری مانند دیلی موشن هم به آن اضافه می‌شود.