قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

سئو سایت وردپرس چگونه انجام می شود؟

یکی از مهمترین موارد در بحث سئو تولید محتوا بر پای بست، اصول سئو است. وقتی که اسم سیستم مدیریت محتوا می‌آید، کل ناخودآگاه یاد وردپرس می افتیم. امروزه کمتر کسی هست که با وردپرس آشنایی ندارد. اکثر افراد وردپرس را به عنوان قالب‌هایی می‌شناسند که با آن می‌توانند در کمترین زمان، انواع سایت‌ها را ایجاد کرده و در آن تکاپو کنند؛ ولی باید بدانید که وردپرس خیلی ما فوق قالب‌های آماده‌ای است که منظور آن بخواهد ساخت سایت باشد.

photo

امکانات و ویژگی‌هایی که در این نوع سیستم هستی دارد، بزرگان طراحی را به سمت خود کشانده الی جایی که بزرگترین سایت‌های گیتی از وردپرس در طراحی سایت خود بهره‌گیری کنند.

یکی از ویژگی‌هایی که باعث جذب اکثر متخصصان به استفاده از آن شده است، رعایت راحت‌تر نکات آموزش سئو وردپرس  در آن است. وردپرس را اصولاً سئو بیس می‌نامند؛ یعنی خیلی راحت و تند می‌توان نکات و اصول سئو را در آن پیاده سازی کرد.

اما وردپرس یک دست موزه است و خودبه خویش نمی تواند سئو شما را بهینه کند. این سیستم مدیریت محتوا تنها مایه راحت‌تر شدن نکات و اصول سئو شده و حتی کاربرانی که از طراحی و سئو چیزی نمی‌دانند، به راحتی و با کمی  آموزش می‌توانند صفحه و مقالات سئو بیس فرآوری کنند.

در پیوسته ما هدف داریم لغایت نکاتی را بیان نماییم که با رعایت آن‌ها شما می‌توانید صفحه و مقالات خویش را در وردپرس سئو بیس کنید.

نکات بهینه سازی سئو در وردپرس

۱.  در برگزیدن ‌هاست دقت کنید
اولین قدم در برپایی یک سایت وردپرس سئو بیس، انتخاب‌هاست مناسب است. گوگل به هاست هایی که سایت‌ها برگزیدن می‌کنند، خیلی دلنازک است. بالابودن سرعت‌هاست و امنیت و حمایت از پروتکل امنیتی HTTPS نخستین خاصیت است که مورد بررسی گوگل قرار می‌گیرد. سرع هسات اهمیت زیادی در رتبه بندیی سایت‌ها و از همه مهم‌تر جذب کاربران دارد. هرچه سایت شما اصول سئو را به احسان رعایت کرده باشد؛ اما اگر هاستی سرعت پایین بارگذاری داشته باشد، هیچچ فایده‌ای نخواهد داشت و تمام زحمت شما را زیر سوال خواهد برد.

۲.  از قالب‌های سئو بیس کاربرد کنید
وردپرس پر از قالب‌های حاضر است که شما می‌توانید بسته به نوع منظور و کسب وکارتان از آن کاربرد کنید. اگر سئو سایت برایتان مهم است، از قالب‌هایی بهره‌گیری کنید که سئو بیس است. قالب سئو بیس یعنی اینکه اصول سئو یعنی به کار بردن صحیح گونه ها تگ‌ها مانند تگ عنوان، تگ عکس‌ها و غیره، داشتن ساختار مناسب، بخش بندی مناسب و غیره; به نکوداشتن در طراحی آن رعایت شده باشد. ممکن است که جست و جوی این قالب وقت شما را بگیرد؛ ولی اگر قصد شما بهینه سازی سئو است، ارزشمند دارد.

۳.  استفاده از پلاگین های سئو
یکی از ویژگی‌های مهم وردپرس، داشتن گونه ها پلاگین برای کمک به بهینه سازی سئو سایت و وانگهی مطالب است. معروف‌ترین پلاگین، یوست سئو است. این پلاگین به شما کمک می‌کند الی عنوان، متا تگ عنوان و توضیحات صفحه را به واقعیت تعیین کرده و به شما میزان سئو بودن صفحه از عقیده چگالی کلمات کلیدی، داشتن لینک‌های داخلی و بیگانه بهینه، بهینه بودن عکس‌ها و غیره به حقیقت نشان می‌دهد. البته پلاگین های دیگری هم هستی دارد که شما باید بسته به موقعیت از آن‌ها استفاده کنید.

۴.  بهینه سازی مطالب طبق سئو
یکی از ویژگی‌های خیلی عالی وردپرس این است که می‌توان مطالب را خیلی راحت و تند طبق اصول سئو نوشت. در مطلب سئوبیس نکات زیر باید رعایت شود:

استفاده از عنوان‌های داخلی با تگ H۲ و H۳
چگالی واژه ها کلیدی مناسب
لینک دهی درونی و خارجی
محتوای باکیفیت و رعایت اصول نگارشی مشابه داشتن لحن مناسب، بالت گذاری، پاراگراف بندی
قرار دادن عکس با رعایت تگ‌ها و به پیشه بردن واژه ها کلیدی در آن
این‌ها ویژگی‌های اصلی یک مقاله سئو بیس است که خیلی آسان می‌توان با وردپرس آن‌ها را مدیریت کرد و حتی شما می‌توانید با به کارگیری پلاگین وردپرس یوست سئو، میزان سئوبیس بودن نوشتار را هم بررسی کرده و ایرادات احتمالی آن را رفع نمایید.

یکی از انگیزه ها محبوبیت وردپرس بین متخصصان و کاربران همین خاصیت است. شما با استفاده از همین مساله می‌توانید خیلی آسان و سریع مطالب خود را نوشته و نکاتی سئو بیس یک مقاله را با چند کلیک ساده در آن رعایت کنید و در پایان بررسی کنید که آیا این تکنیک‌ها مطابق پسینیان دگرگونی ها است یا خیر.