قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

پلیکیشن آپاناژ، تبلیغ، بازی، سرگرمی

رسانه کلیک – اپلیکیشن آپاناژ یک اپلیکیشن تبلیغاتی و سرگرمی است که محتواهایی به کاربر ارائه می‌دهد که کاربر می‌تواند از طریق آن پول یا امتیاز کسب کند.

کاربر با دیدن این محتواها، تومان یا امتیاز دریافت می‌کند. با دریافت امتیاز می‌تواند بسته موردنظر خود را خریداری کند و یا به صورت آنلاین بازی کند؛ با دریافت تومان هم می‌تواند سیم‌کارت خود را شارژ کند. لازم به ذکر است امکان انتقال وجه به سایر برنامه‌های این اپلیکیشن هنوز امکان‌پذیر نیست.

ویژگی جالبی که این اپلیکیشن نسبت به رقبای خود دارد این است که سایر اپلیکیشن ها تنها به دنبال کسب درآمد برای کاربر بودند اما این اپلیکیشن از طریق محتوا، بازی‌های آنلاین و قرعه‌کشی‌های جذابی که دارد، کاربر را در بلندمدت جذب می‌کند. تولید محتوای این اپلیکیشن در حال حاضر از طریق مدیران آن انجام می‌شود اما به مرور و ظرف چند ماه آینده این کاربران هستند که تولید محتوا را به عهده می‌گیرند.


افزایش رتبه گوگل سایت

افزایش رنکینگ سایت و بصورت همیشگی افزایش رنک صفحات سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل یک شیوه متداول ولی دشوار برای پیشی سریع و گسترش فروش صد در صد برای بنگاه های اقتصادی حقیر ، میانه و بزرگ محسوب میشود .

در این مقاله به طریق افزایش رنک و رتبه سایت شما در گوگل میپردازیم . روشهای موثر در افزایش رتبه سایت شما ممکن کمی زمانبر یا مشکل باشد ولی نتیجه ای دلخواه دارد چراکه با افزایش رنک سایت شما در گوگل عملا گوگل وب سایت شما را به عنوان یک سایت با محتوای جذاب به کاربران توصیه میکند و افزایش بازدید وبلاگ  شما 100 درصد شما را به سرعت به اهداف تان در راه اندازی وب سایت کم و بیش تر میکند. افزایش بازدیدکنندگان سایت شما به سبک سازین مایه پیشی تند و گسترش کسب و کار شما خواهد شد .



عوامل کارساز در افزایش رتبه صفحات در گوگل »

افزایش رتبه صفحات (page rank google) در گوگل در مجموع در افزایش رتبه سایت در موتور جستجوگر گوگل تاثیرگذار میباشد

۱- مطالب آن درباره جستار مورد جستجو

۲- موتورهای جست و جو اهمیت صفحات وب را بر بنیاد میزان لینک به آن دسته بندی می کنند .

۳- چنانچه لینک اکثریت در سایر پایگاه ها ثبت کنید رتبه بالاتری کسب خواهید کرد .

۴- تبادل لینک بین سایت های هم خانواده یعنی سایت هایی که موضوع مشابهی دارند ، موجب افزایش رتبه در موتورهای جست و جو خواهد شد .

۵- شرکت در بحث های رایج در تالارهای گفتمان ، بحث و تبادل نظر و یا گفت و گو و درج لینک در محل امضا یا در متن بحث به افزایش رتبه شما موتورهای جست و جو کمک موثری خواهد نمود.

عوامل موثر در افزایش رتبه سایت در گوگل »

۱ – رعایت استاندارد در طراحی سایت

رعایت استاندارد در طراحی سایت و یا رعایت اصول بهینه سازی سایت (سئو) یکی از مهمترین نکات و آلت در گارانتی نمودن افزایش رتبه صفحات و برآیند اینکه افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر میباشد . اصول طراحی وب برای جستجوی بهتر در موتورهای جستجوگر در مقالات آینده سازین منتشر میشود.



۲ – دقت در نگارش برچسب های متا ( متاتگ ) »

چنانچه طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا یا همان نرم افزار طراحی تارنما استاندارد انجام شده باشد هر تقسیم که حائز محتوای متن و تصویری است بطور معمول دارای برچسب های موضوعی ، عنوان و متاتگ ها میباشد که دقیقا بایستی با تفکیک از طریق ، یا ; یا حتی (واژه) بیشینه لغایت 20 یا 30 واژه وارد شود و صد البته که وارد نمودن عنوان و متاتگ ها دارای اصول خاصی میباشد .

توجه !

به هیچ عنوان متاتگ ها یا عنوان صفحات را در صفحاتی که برای کاربران قابل دیدن میباشد وارد نکنید. وارد نمودن متاتگ ها یا حتی عناوین و همچنین بزرگ نگارش کلمات کلیدی و لینکدار نمودن به صفحات بدون ربط ،تنها موجب برپایی مزاحمت برای بازدیدکننده سایت خواهد شد . لازم به توضیح است رعایت اصول طراحی گرافیکی صفحات و انسجام و یکپارچه بودن فونت و سایر متن و محتوای صفحات برای بازدیدکنندگان اهمیت دارد و شرکت های طراحی سایت ، کارشناسان سئو و سایت هاییکه مقالات فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقسیم مقالات طراحی وب منتشر میکنند به کاربران اینترنتی پیشنهاد میکنند به هیچ عنوان از سایت هاییکه قوانین و شرایط بهینه سازی وب (سئو) را رعایت نکرده اند به هیچ عنوان اعتماد نکنند.

جستجوی نامرتبط با واژه ، نگریستن کیبورد ها ، عناوین و نگریستن صفحه ای بدون رعایت زیبائی و هماهنگی میان سایز و فونت و حتی رنگ نوشتجات بزرگترین اشتباهاتی است که بزودی از فهرست نتیجه جستجوی کاربران در گوگل حذف و احتمالا حتی اگر این استاندارد ها را رعایت کنند خیلی مشکل بتوانند مجددا درخواست بازبینی به موتورهای جستجوگر ارسال کنند.

فیلترینگ اینستاگرام در دستور کار مقامات نیست

روز گذشته خبری به نقل از دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران، سیدابوالحسن فیروزآبادی منتشر شد که احتمال فیلترینگ اینستاگرام را بالا عنوان کرده بود. فیروزآبادی در اظهارات خود اعلام کرده بود که پیروی پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی از برخی قوانین داخلی الزامی است و در صورت همکاری نکردن آنها، سرنوشتی جز فیلترینگ در انتظارشان نخواهد بود.

اما امروز محمد کاظمی، نماینده‌ی مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که چنین مسائلی در کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه مطرح نشده است. او در رابطه با اظهار نظر فیروزآبادی مبنی بر اعلام شرایط فعالیت در ایران به مدیران اینستاگرام نیز عنوان کرد که چنین اقدامی صورت نگرفته است.

کاظمی دو نهاد تصمیم‌گیر در این حوزه را شورای عالی فضای مجازی و کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه خواند. او به این نکته اشاره کرد که تصمیم‌گیری در مورد این موضوع و ادامه‌ی فعالیت یا فیلترینگ هر شبکه‌ی اجتماعی، باید در این نهادها بررسی شده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

کاظمی که خود عضو کمیته‌ی تعیین مصادیق مجرمانه است، در ادامه عنوان کرد که این تصمیمات باید با برنامه‌ریزی و مشورت جمعی انجام شود و هنوز در این کارگروه، تصمیم یا حتی صحبتی در مورد فیلترینگ اینستاگرام مطرح نشده است.

کناره‌گیری بنیان‌گذاران اینستاگرام به‌دلیل جهت‌گیری‌های تجاری فیسبوک

کوین سیستروم و مایک کریگر که بنیان‌گذاران اپلیکیشن اینستاگرام بودند و پس از تصاحب اینستاگرام توسط فیسبوک، به‌عنوان مدیران اجرایی و فنی در تیم اینستاگرام فعالیت داشتند، از سمت خود کناره‌گیری کرده و نوشتند: «می‌رویم تا کنجکاوی و خلاقیت خود را بازیابیم».

هرچند سیستروم و کریگر در مورد علت اصلی کناره‌گیری خود چیزی نگفتند، گزارش‌هایی مبنی بر وجود تنش بین آن‌ها و بنیان‌گذار فیسبوک، مارک زاکربرگ وجود داشت. به گزارش بلومبرگ، ترک اینستاگرام از سوی بنیان‌گذاران آن به این دلیل انجام گرفت که آن‌ها با جهت‌گیری‌های تجاری این سرویس به‌‌اشتراک‌گذاری عکس پس از خرید آن توسط فیسبوک در سال ۲۰۱۲ مخالف بودند.

کریگر که حالا باید او را مدیرعامل سابق اینستاگرام خطاب کنیم، روز گذشته طی بیانیه‌ای عنوان کرد که قصد دارد کمی استراحت کند تا مجددا کنجکاوی و خلاقیت خود را بازیابد. او همچنین نوشت که آن‌ها بابت هشت سالی که در اینستاگرام سپری کردند و ۶ سالی که با تیم فیسبوک همکاری داشتند، سپاسگزار و قدردان هستند.

دو مدیر نام‌برده روز دوشنبه سران فیسبوک را از تصمیم خود مبنی بر ترک این شرکت مطلع کردند و به‌زودی جدایی آن‌ها از اینستاگرام پس از هشت سال همکاری قطعی خواهد شد.

زاکربرگ در واکنش به این جدایی بیانیه‌ای را به‌صورت عمومی منتشر کرد و نوشت:

واقعا از کار با سیستروم و کریگر لذت بردم. آن‌ها مدیران خارق‌العاده‌ای هستند و اینستاگرام انعکاس استعدادهای خلاقانه‌ی هردوی آن‌ها محسوب می‌شود. من از کار با این دو در ۶ سال اخیر هم لذت بردم و هم چیزهای زیادی آموختم. برایشان بهترین آرزوها را دارم و مشتاق دیدن محصول بعدی آن‌ها هستم.

اینستاگرام که در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۷۵۰ میلیون دلار توسط فیسبوک خریداری شد، از ۳۵۰ میلیون کاربر در آن زمان به رکورد یک میلیارد کاربر فعال دست یافته و قابلیت‌های جدیدی مانند ارسال پیام و انتشار ویدیوهای کوتاه را در خود جای داده است. همچنین در سال ۲۰۱۶ قابلیتی کاملا مشابه با ویژگی محبوب اسنپ‌چت یعنی stories به اینستاگرام اضافه شد که در افزایش محبوبیت این اپلیکیشن اثرگذار بود.

مدیران اینستاگرام

اینستاگرام از لحاظ درآمدزایی برای فیسبوک همواره روند صعودی داشته است؛ اما میزان تبلیغاتی که در آن اتفاق می‌افتد برای فیسبوک راضی‌کننده نیست و به همین جهت شرکت مادر با افزایش نمایش تبلیغات در اینستاگرام قیمت متوسط تبلیغات در هر دو سرویس فیسبوک و اینستاگرام را کاهش داد. پیش‌بینی می‌شود امسال درآمد فیسبوک از تبلیغات در اینستاگرام حدود هشت میلیارد دلار باشد.

فیسبوک، اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲، زمانی که این سرویس تنها ۳۰۰ میلیون کاربر داشت، به قیمت ۷۵۰ میلیون دلار خریداری کرد و با افزودن قابلیت‌هایی مانند ارسال پیام، ویدیوی کوتاه، قابلیتی مشابه ویژگی استوری در اسنپ‌چت و IGTV که برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای طولانی طراحی شده است، آن را توسعه داد. این سرویس حالا یک میلیارد کاربر فعال از سراسر دنیا را در خود جای داده است.

ویژگی های جدید موتور جستجوی گوگل اعلام شد

به مناسبت ۲۰ سالگی موتور جستجوی قدرتمند گوگل، این شرکت، روز دوشنبه، قابلیت‌های جدیدی را برای آن معرفی کرد.

هدف این ویژگی‌ها کمک به کاربران در جستجوی با تعداد واژگان زیاد (مانند برنامه‌ریزی‌های مسافرتی، نکات مفید سلامت و بهداشت و بررسی موقعیت‌های شغلی) است. این‌گونه جستجو‌ها معمولاً با یک بار سرچ کردن به نتیجه‌ی مفیدی منجر نمی‌شوند و گوگل در پی بهبود آن است.

ویژگی دیگر اضافه‌شده، قابلیت کارت‌های فعالیت (Activity Cards) است. اگر شما جستجو‌های مکرر و زیادی در مورد موضوعی خاص انجام دهید، کارت‌های فعالیت در سرچ‌های جدید شما مفید خواهند بود. برای مثال، اگر شما در حال برنامه‌ریزی برای سفر هستید، کارت فعالیت، جستجوهای گذشته و جستجوها و پیشنهادهای مربوط را نمایش می‌دهد. قابلیت دیگری به نام مجموعه‌ها (Collections) به شما این امکان را می‌دهد تا جستجوهای اخیر خود را ذخیره کنید.

گوگل

گوگل همچنین، ابزاری برای نمایش اخبار به نام دیسکاور (Discover – به معنی کشف کن) را به مرورگر‌های موبایل خود اضافه خواهد کرد که اخباری که مورد علاقه‌ی شماست را تنها با تحلیل رفتار شما در وب و بدون نیاز به سرچ خاصی نمایش دهد.

مقاله‌های مرتبط:

گوگل علاوه بر این، موتور جستجوی تصویری خود (Google images) را با الگوریتم‌ها و ظاهری جدید ارائه خواهد کرد. این شرکت، همچنین ابزار گوگل لنز (Google Lens) را به Google Images اضافه خواهد کرد تا کاربران با راحتی بیشتری قادر باشند اطلاعات مورد نیاز درباره‌ی اشیاء موجود در تصاویر مانند اطلاعات خرید، ویژگی‌های محصول و... را به دست آورند.

گوگل اعلام کرده‌است که روی قابلیت سرچ استوری، مانند چیزی که در اینستاگرام و اسنپ‌چت شاهدش هستیم، سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند. گوگل با استفاده از هوش مصنوعی استوری‌هایی در مورد افراد مشهور به همراه اطلاعاتی در مورد آن‌ها آماده و ارائه می‌کند.

شرکت Google سعی دارد همراه با تغییر کردن دیدگاه کاربران در مورد سرچ کردن، موتور جستجوی خود را نیز تکامل‌یافته‌تر کند.

طی رویدادی در سانفرانسیسکو، بن گومز (Ben Gomes)، مدیر بخش موتور جستجوی گوگل بیان کرد: «ما ادعا نداریم که موتور جستجوی ما بسیار عالی است اما متعهد هستیم تا روز‌به‌روز آن را بهبود ببخشیم.»

موتور جستجوی گوگل

مخالفت‌ها فراوان است

با فرارسیدن ۲۰ سالگی موتور جستجوی گوگل، این شرکت تحت نظارت شدید قرار گرفته است. هفته‌ی گذشته وال استریت ژورنال گزارش داد، پس از محدودیت‌های مسافرتی برای هفت کشور مسلمان که دونالد ترامپ یک سال پیش اعمال کرد، گوگل سعی کرده‌است با بهینه‌سازی موتور جستجوی خود سطح محتوای طرفدار مهاجرت را افزایش دهد. در پاسخ، مدیرعامل گوگل، ساندار پیچای، بیان کرده‌ است که این مطلب به این معنا است که ما یکپارچگی نتایج موتور جستجوی خود را فدای اهداف سیاسی می‌کنیم که کاملا اشتباه است.

فشار‌های زیادی نیز از جانب کاخ سفید به گوگل وارد می‌شود. ماه گذشته دونالد ترامپ در توئیتی بیان کرد، نتایج جستجوی گوگل عجیب و غریب است و این شرکت در حال سرکوب صدای محافظه‌کاران است. روز بعد، در جمعی از خبرنگاران ترامپ اضافه کرد:‌

من فکر می‌کنم گوگل در حال استفاده از تعداد زیادی از مردم است. گوگل، توئیتر و فیسبوک در محدوده‌ی بسیار مشکلی پا گذاشته‌اند و باید به اندازه کافی دقت کنند.

ترامپ

گوگل همچنین متهم شده‌ است که سیاست‌های لیبرال را تبلیغ می‌کند. ترامپ، ماه گذشته با انتشار ویدیویی در توئیتر ادعا کرد گوگل با انتشار نطق ابتدای سال باراک اوباما از او حمایت کرده است و در پایان این توئیت هشتگ StopTheBias# (جانبداری را متوقف کنید) را استفاده کرد. گوگل با رد این اتهامات ابراز داشت، این شرکت در واقع با بازتاب دادن نطق ماه ژانویه ترامپ در صفحه‌ی اصلی موتور جستجویش برای او تبلیغ کرده‌ است. البته گوگل اعلام کرد، این قبیل کارها تبلیغی برای ترامپ یا اوباما نبوده‌است و تنها بازتاب نطق‌های رئیس جمهور ایالات متحده است.

روز دوشنبه، گوگل همچنین ویژگی جدیدی برای کمک به جوامع محلی را معرفی کرد. برای مثال، این شرکت عنوان کرده‌ است که در حال اجرای پایلوت طرحی در هند برای اعلام اطلاعات سیلاب‌های ناگهانی است. مثال دیگر آنکه گوگل از سرویسی رونمایی کرد که مورد استفاده جویندگان کار در جوامع محلی خواهد بود.