قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

مکالمه رایگان ایرانسل و همراه‌اول در 13 شهر مناطق سیل‌زده تا 16 فروردین

در پی وقوع سیل اخیر که استان های متعددی از کشورمان را تحت تأثیر قرار دادایرانسل و همراه اول مکالمات و ارسال پیامک در مناطق سیل زده را رایگان کردند. طرح رایگان تا 16 فروردین ماه تمدید شده است.

بنا بر اعلام ایرانسل مکالمات و پیامک های دورن شبکه و به سایر اپراتورهای تلفن همراه برای تمامی مشترکان در دورود، پل‌دختر، کوهدشت، رومشگان و معمولان در استان لرستان و نیز دهلران، مهران، ملک‌شاهی، دره‌شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام تا پایان جمعه 16 فروردین ماه رایگان است. ایرانسل همچنین پیش از این مکالمه و پیامک درون شبکه و به مقصد سایر اپراتورهای همراه را در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف در استان گلستان تا پایان روی 16 فروردین رایگان اعلام کرده بود.

همراه اول هم خبر از رایگان بودن مکالمه دورن و برون شبکه (به اپراتورهای دیگر) در شهرها و روستاهای اطراف دورود، پلدختر، کوهدشت، رومشکان و معمولان در استان لرستان و شهرهای دهلران، مهران، ملکشاهی، دره شهر، آبدانان، سیروان، چرداول و ایوان در استان ایلام تا پایان روز جمعه 16 فروردین ماه داده است. علاوه بر این همراه اول پیش از این خبر از رایگان شدن برقراری مکالمه و ارسال پیامک درون و برون شبکه در شهرهای آق قلا، بندرترکمن و گمیشان و روستاهای اطراف در استان گلستان داده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.