قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 30

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش دوم: کلمات کلیدی

کلمات کلیدی (Keywords)
در دسته نخست عوامل رتبه بندی گوگل، در مورد استفاده از واژه ها کلیدی در تگ عنوان صفحات، تگ H1 و متا تگ توضیحات صحبت کردیم. از واژه ها کلیدی در چه مکان هایی از سایت و چگونه بهره‌گیری نماییم که بر روی سئو سایت تاثیر مثبت بگذارد؟

محتوای صفحه (Page content)
۱- سعی نمایید در ۱۰۰ واژه نخست صفحه خود، واژه ها کلیدی را به شغل ببرید. این پیشه از مهمترین بسامد های کلمات کلیدی است.
۲- به عنوان مثال Jayson DeMers در باره ربط واژه ها کلیدی و فضا پیمان گیری شان گفتگو کرده است و در ضمن فرکانس واژه ها کلیدی را در فضا های گوناگون سایت، یکسان نمی داند.
۳- نخستینگی بندی کلمات کلیدی در گوگل بدین صورت است: (اولویت از زیاد به کم)
• متا تگ ها و هدرها
• محتوای اصلی صفحه
• سایدبارها و فوتر

۴- کلمات کلیدی یا عباراتی که انتخاب می کنید و در محتوای صفحه قرار می دهید باید نسبت چگالی کلمات کلیدی نسبت به همه محتوای صفحه در آن مطلب رعایت شده باشد. اگر برای استفاده از کلمات کلیدی در محتوا، بیش از اندازه عمل کنید و کیفیت مطلب را از بین ببرید، دیگر این مطلب هیچ ارزشی ندارد. گوگل می گوید که مطالب سایت خویش را برای خوانندگان و مخاطبین سایت بنویسید نه برای موتور جستجو.

۵- واژه ها کلیدی که در یک صفحه پیمان می دهید باید مرتبط با سوژه محتوای صفحه باشد. واژه ها کلیدی که به سوژه صفحه ربط ندارند را به هیچ وجه درون آن پیمان ندهید. چون کیفیت مطلب را از بین می برید.
۶- واژه کلیدی که بر روی آن تمرکز کرده اید، اگر در تگ عنوان صفحات، توضیحات سایت و تگ H1 به پیشه بردید، باید در سراسر درونمایه و همچنین در سایر تگ ها مثل H2 نیز از آن کلمه کلیدی به طور درست کاربرد نمایید.
۷- سعی کنید برای برگزیدن کلمات کلیدی از ابزارهایی مثل نتایج موتور جستجو گوگل که افراد چه عباراتی را در گوگل جستجو می کنند، استفاده نمایید. وانگهی ابزارهایی مثل Google Keyword Planner نیز می توانید کاربرد کنید.
۸- بر روی شمار محدودی از واژه ها کلیدی مدنظر کار کنید.

نهان سازی معنایی خفته (LSI) کلمات کلیدی
LSI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing به معنای پنهان سازی معنایی است. LSI یعنی نهان سازی معنایی واژه ها کلیدی در محتوا. واژه ها کلیدی LSI به چهره چکیده همان مترادف ها می باشند که با هوش مصنوعی موتورهای جستجو شناسایی و تشخیص داده می شوند. به طور نمونه کلمه کلیدی بهینه سازی سایت و سئو تارنما دو کلمه ای هستند که مترادف هم می باشند و افزایش سئوی سایت وردپرس در معنی یک هستند ولی در نما با هم تفاوت دارند. گوگل توسط هوش مصنوعی موتور جستجو خود به راحتی این دو عبارت را شناسایی می کند.
با شغل کردن بر روی واژه ها کلیدی LSI کم رقیب و ساده می تاب به واژه ها کلیدی اصلی و سخت  نزدیک  تر شد و رتبه واژه ها کلیدی اصلی را در موتورهای جستجو افزایش داد.

۹- کشف کلمات کلیدی LSI و به پیشه بردن آن ها در سراسر مقاله، به خصوص:
• پاراگراف اول متن
• بدنه محتوا
• لینک دهی
• پاراگراف فرجام متن

۱۰- استفاده از کلمات کلیدی LSI در سراسر متا تگ های صفحه خود. مانند:
• عنوان صفحه
• تگ های H1 و H2
• آدرس صفحه (URL)
• متا تگ توضیحات صفحه
• تگ alt تصاویر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.